هتل های کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور کیش هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که متشکل از 46 اتاق می  باشد. این هتل در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش واقع شده است. مسافران تور کیش بدانند که هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی و همین امر باعث شیفتگی مسافران نسبت به این هتل شده است. از امکانات رفاهی هتل افتاب شرق کیش می توان به لابی , گشت سیاحتی , کافی شاپ در فضای باز , گشت در بازارها و... اشاره کرد که باعث علاقه مندی مسافران تور کیش به این هتل شده است.

آدرس: کیش , میدان سعدی , خیابان میرمهنا

تور کیش هتل آفتاب شرق

 

تور کیش رستوران هتل آفتاب شرق

 

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری کیشتور کیش ارزانتور کیش قیمتتور دقیقه 90 کیش

 

 

تور کیش هتل سان رایز

هتل سان رایز کیشیک هتل 3 ستاره است که متشکل از 4 طبقه می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 - 3 خوابه وجود دارد. این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی و دیدنی کیش واقع شده است و تنها پنج دقیقه با مراکز خرید و 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. از جذابیت های هتل سان رایز کیش این است که اکثر اتاق های آن به سمت دریای نیلگون خلیج همیشه فارس است. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل از دیدن چشم انداز زیبای آن و تماشا کردن خلیج فارس هنگام طلوع آفتاب لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور کیش هتل سان رایز

از دیگر عواملی که زیبایی این هتل را دو چندان می کند رنگ بندی متنوع اتاق ها در طبقات مختلف است که بسیار جالب , جذاب و دلنشین است. هتل سان رایز روبروی بازار پردیس 2 و در نوار سیاحتی قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی , رستوران , کافی شاپ , سالن ورزشی , پارک کودکان , پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده , اینترنت در لابی و اتاق ها , کافی نت و... اشاره کرد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از این امکانات به طور رایگان بهره مند شوند.

تور کیش رستوران هتل سان رایز

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری کیشتور کیش ارزانتور کیش قیمتتور دقیقه 90 کیش

 

 

 

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیشمی باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور کیش که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش کیشرا تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری کیشتور کیش ارزانتور کیش قیمتتور دقیقه 90 کیش





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: